ackadacka

Tandläkaren..

Publicerad 2009-11-23 10:32:20 i Allmänt

Snart ska jag till tandläkaren. Jag hatar att gå till tandläkaren. Man känner sig som ett offer när man lgger med alla slangar och tamponger i munnen. Detta besök skulle ägt rum den 20 augusti men min tandläkare har vart sjukskriven så nu ska jag få gå till en annan. Hade dom inte bara kunnat ge mig en annan tandläkare från början? Spela roll vem som tar bort min tandsten liksom. Ska byta tandläkarmottagning då det tar 45 min att ta sig ut till hisingen.

Sen ska jag jobba 13-20.45. Härlig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela