ackadacka

Vårdcentralen..

Publicerad 2009-05-11 16:14:42 i Allmänt

Fick ju tid idag på vårdcentralen som sagt. Gick dit och anmälde mig i kassan. Lämade in urinet och satte mig och väntade. Jag måste vart den yngsta av alla där. BARA oldies. Den ena äldre än den andra. Fick dock hjälp av ett par äldre damer när jag tog fel nummerlapp. Dom var så trevliga så. Mot mig iallafall. Sen började dom snacka skit om folk som gick förbi. Hahaha!! Då kände jag lite att jag valde rätt damer att snacka med. Riktiga lirare. Efter att ha lämna urin och blodprov och läkaren (Sara Habibi, coolt efternamn) klämt på mig så kom hon fram till att det inte var något fel på mig. Antagligen har jag haft början till urinvägsinfektion som jag har kissat ut och världens mensvärk.  Drabbades lite av panik. Va fan!!! Tänkte på alla löpsedlar där det står att folk blir hemskickade från läkaren och sen kommer dom hem och så dör dom. =)

Jobbigt att man förlorat en hel arbetsdag men tur att jag jobbade mycket förra veckan och veckan innan det. Om 20 dagar har jag semester. Den du!!

Nu ska jag laga middag och vika tvättt, duktig som jag är.

Btw, vi köpte en ny dammsugare igår(ingen rosa utan en guldig). Så jag ska nog dammsuga lite också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela