ackadacka

Nu gäller det!

Publicerad 2009-03-24 19:24:53 i Allmänt

Nu sitter jag hemma och äter mandelbiskvier. Mmmmm! Är sjukt sugen på godis så jag tog det som fanns. Har haft möte idag med cheiferna. Gick jättebra. Men nu känns det som att jag gör fel val. Ahhhh! Skit samma, jag kör på magkänsla. Man måste fan våga testa nya saker. Pressbyrån it is.

Underbar dag var det igår. Jag och Johanna bestämde oss för att åka till Jönköping och kolla på Frölunda-HV71matchen. Svindyra biljetter fick vi tag på och tog med oss alla Dunérs barnen. Stackars David fick köra. Kinnarps arena var grym. Frölund vann med 3-1. Så jävla gött. Freddan gjorde 2 mål. Freddan är kung. Här kommer lite bilder från vår utflykt:


DG och Peter i bilen. Så söta!
 ( Jag var tvungen att lägga upp detta kortet för DG har aldrig vart med i min blogg)


Johanna


Värmning


Gänget samlat vid värmningen


HV klacken


Utsikten över planen från våra platser


Canal Plus sände från arenan

Kommentarer

Postat av: Gurra

Publicerad 2009-03-25 07:25:55

Baby va på TV!

Postat av: David

Publicerad 2009-03-25 17:29:12

Vadå jag och Johanna bestämde oss för att gå.

Det var ju jag kom på idén.....!!!!!!!!!!

Postat av: D-G

Publicerad 2009-03-27 22:50:58

Det var jag som hitta biljetterna



Ett tecken på att det det finns inteligens i rymden är att dom inte kontakta jorden än

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela