ackadacka

En bra dag!

Publicerad 2009-03-04 19:36:16 i Allmänt

Idag har det varit en grymt bra dag. Allt har liksom flytit på. Fick en bra gap igår. Wiiieee! Bra jobbat alla mina små tussilagos på jobbet. Fick ett samtal förut idag från en person som var lite ledsen i ögat. Jag ringde tillbaka till henne lite senare och då sa hon: "tur att du och charlotte bloggar så man får något att skratta åt". Då blev jag glad. Kul att någon blir glad av det man skriver. =)

Idag har jag och Gurra fxat här hemma. Gästrummet och kontoret är klart. La en bibel på nattygsbordet jämte sängen. Hahaha! Man vet ju aldrig vem som kommer på besök. Kanske kan va gött att be lite innan man somnar. Snart dax för inflyttningsfest tror jag. Chapell Hill och snittar till alla. Hahahaha!

Snart blir det kvällsfika (challe du är inte den enda som kvällsfika). Thé med ostmackor och fil med musli. Sen ska jag lägga mig och läsa. I gästrummet kanske. Så man får lite lugn och ro. Gurra har nämligen en förmåga att vissla sånger i 200 decibel. Och mellan varje "låt" byte så frågar han om man känner igen låten. =) 

Kanske bloggar innan jag lägger mig, annars god natt!

Kommentarer

Postat av: Lasse your homeboy on da net

Publicerad 2009-03-04 19:57:05

Gurra e en goo pöjk.... keep on vissling!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-04 20:53:38

"MÅ GUD VÄLLSINGNA ST´PAULIEGATAN",hahaha!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-03-04 20:57:04

"MÅ GUD VÄLLSINGNA ST´PAULIEGATAN",hahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela