ackadacka

Ser ut som ett vrak..

Publicerad 2009-06-29 06:24:36 i Allmänt

Jag har sovit så jävla dåligt inatt. Dels på grund av värmen men mest på grund av att jag ska till tandläkaren idag och borra för första gången i mitt liv. Fy fan vad läskigt! Det var nästan så att jag tvingade med gurra men han får vara hemma och sova istället. Shit shit jag mår så jävla illa. Jag kommer se ut som ett mongo sen också med bedövning i hela käften. Efter tandläkarbesöket så blir det nog sola och bada.
Ja vi får väl se! Hoppas jag överlever detta.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela