ackadacka

Fixa och dona!

Publicerad 2009-04-16 19:53:20 i Allmänt

När jag kom hem från jobbet idag så hade Gurra lagat mat. Mmmm! Världens godaste spagetti och köttfärssås. Jag har dammsugit, diskat, håller på att tvätta nu och jag har putsat rutan i köket. Phu! Vi ska ha folk hemma på Lördag så allt måste vara tiptop här hemma. Imorgon blir det jobba 6-15 och sen laga maten till på Lördag. Jag funderar på att ta en promenad nu men vet inte om jag orkar. Det lockar att lägga sig i sängen. Nu måste jag springa ner till tvättstugan. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela