ackadacka

Nyfiken!

Publicerad 2008-09-25 11:02:10 i Allmänt

Tjolahopp!
Loggade in på bloggen nu och gick in och kollade hur många besökare jag haft. Hela 55 st igår. Shit! Man blir ju lite nyfiken på vilka det är som läser skiten jag skriver. Hahaha!
Här tre bloggar jag läser varje dag:
www.mariegbg.blogg.se
www.detnyasvart.blogg.se
www.sannanordstrom.blogg.se


Igår kom Gurra in med sina militär pojkar på jobbet och käkade. Det var en syn att minnas. Big:Co blev det med cola till alla. Dom var så stiliga. Om 3 dagar fyller jag 23 år. Wiiiiee! *not*
Har redan planerat vad jag skall göra på min födelsedag. Det blir champange frukost i min ensamnhet. Gurra tränar U9 på morgonen och jag kommer ligga hemma själv. bakis som fan. Vad kan vara bättre än skumpa och ett varmt bad? Perfekt! Kommer dock vara en aningen berusad innan 12, men det får man väl vara omman fyller år. Blir middag någon stans i stan. Funderar på att boka på Heaven 23 eller nåt. Ja vi får väl se. Sen blir det ju utgång på Park Lane!

Idag blir det köpa peruker till festen på lördag. Jag ska köpa en peruk till Gurra och han ska få den fulaste. Mohahahaha! Får bli lite småshopping idag. Måste spara mina pengar till Köpenhamn.
Halv 4 skall jag till banken och snacka premieobligationer eller nåt. Trööööök! Men sånt man måste göra när man blir vuxen antar jag. 19.00 ikväll är det hockey! Hoppas hoppas VF vinner nu. Blir helt galen annars. Jag har startat en grupp på facebook som heter: Bänka #81 Andreas Holmqvist i VF! Talanglösa idiot!

Nä nu måste jag dra och shoppa! Återkommer kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela