ackadacka

Shit vad jag älskar han!

Publicerad 2008-10-09 13:04:26 i Allmänt

Kom på en rolig sak som hände igår. Från att jag och gurra kom hem så spelade han samma EAK-A-MOUSE låt i typ 1½ timma. Låg i soffan och kollade på tv och orkade in bry mig.=)
Reste mig upp för att gå på toa. Kollar in i sovrummer. Då sitter han med afroperuk och lila solglasögon på sig och diggar till musiken. Ehhh what? Normalt? Nej!
Vek mig av skratt! Han är för rolig!

Kolla på bilden och lyssna på musiken (tänk er denna syn hemma en onsdag kl 21.00):

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela