ackadacka

LÖNEFREDAG=LUNGFREDAG *SKÄMS*

Publicerad 2008-03-28 18:10:37 i Allmänt

jaha, då va det lönefredag och allt. Har redan bränt massa pengar på kläder, skor och väskor. *L* Så det va inget tal om shopping idag efter jobbet. Jag och Challe drog en sväng på satn och kollade lite. Finns ju såååå mycket jag vill ha. Glömde tillägga i mitt förra inlägg om att jag fick en jätte fin SAMHALL tyg-påsse av Christian. HAHAHAHAHA!! Garvade som fan när jag fick den. han har även köpt mig på facebook coh döpt mig till "employee of the month on Samhall". *internskämt*
Ikväll blir det hem till madde och at det lugnt. Skal jobba imorgon och hämta eddie ikväll i frölunda. Så nyktert får det bli.*BORING*

Nä dags att söva middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela