ackadacka

Flippen!

Publicerad 2008-01-04 00:13:05 i Allmänt

Its fucking torsdag och jag är hemma och slappar. Det är jobbigt att försöka bli en bättre människa. Kunde ha suttit på Andralång gatan och druckit bärs juh. Åh. Blir törstig av bara tanken. Ja ja, det är väl bara att vänja mig. No more alkohol på vardagar. Får se hur länge det går att hålla. Ska försöka, jag lovar! *gråter* Bara alkohol på fre-lör. Thats it! (försöker pusha mig själv, ok)

Och så har man börjat (försökt i alla fall) äta sunt också. Good Luck när ElMaco började idag. Guacemole och nachos for life typ. Mums mums för dom som kan äta sånt. Nä fullkorn, frukt och grönt, thats the shit. Har dumpat mannen också. Fast jag jet hur det kommer bli.

Ett samtal: - "jag är på väg till gbg" så kommer man vara torsk igen. Fan vad jag hatar att jag vet att det blir så. Tönt som man är. FLIPPAR!=)=)=)
Sanna nordström är flippen#2!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela