ackadacka

-INSÄNDARE- *Stjärnor* -BEKÄNNELSE-

Publicerad 2008-01-07 23:14:09 i Allmänt

Är så himla trött på alla dessa JÄVLA  insändare i diverse tidningar (typ metro). Hur fan har man tid att skriva om så meningslösa saker som tex. att folk använder för mycket parfym osv.  Har folk inga jobb? Ta er i kragen, skaffa ett liv och börja jobba för fan. Eller plocka skräp eller panta burkar. Gör något vettigt. Och pengarna som ni lägger på kuvert och frimärke -skänk det till någon jävla insamling eller nåt.

Från dom meningslösa människorna till dom meningsfulla.

Hade möte med mina små stjärnor på jobbet idag. *ni vet vilka ni är* Och dom är bara för söta. Ni förgyller min vardag även om jag flippar emellanåt. *L* Skulle aldrig klara mig på jobbet utan er. Ser fram emot den 13 feb, när vi skall ut och göra stan osäker. Först en god middag sen en massa BÄRS! *MUMS*

Måste faktiskt bekänna en sak också! Jag drack en måndags ÖL idag utan att tänka på det. Jag och min kära kollega Axel gick och käkade på Olearys efter jobbet. Servitrisen kommer fram och frågar vad vi skall ha och dricka och jag svarar : 2 stora stark, tack! Och Axel säger: men du dricker ju inte på vardagar. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag sa det av ren reflex. Va fan skulle jag annars sagt. En cola tack? No no!!  Alla hade ju skrattat åt mig och jag hade aldrig mera gå dit. Dom hade typ fnissat, pekat och viskat: "där är hon tönten som dricker cola till maten".
HATAR mitt så kallade nya liv. FUCK IT!

(nu blev jag sugen på öl så jag får väl gå och lägga mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela