ackadacka

Jävla duktig jag är =P

Publicerad 2008-04-03 21:30:03 i Allmänt

Idag har varit en bra dag. Jobbade till halv sex. Har gått hem tidigt varje dag denna veckan. Har haft lite dåligt samvete över mitt glidande. Well Well, jag förtjänar det. Gick hem från jobbet idag. Tog 40 min. Va svettig som fan när jag kom hem. PUH!! Ska börja cykla till jobbet också. Beach 2010, here i come.=P
Kommer ju typ att ta så lång tid innan jag kan få bort späcket.
Va hemma hos min kära mamma idag och hämtade post. 380:- får jag tillbaka på deklarationen. Undra va jag ska göra för alla mina pengar. Blir nog att jag stoppar in dom i min solglasögon fond. (alla är välkommna att ge pengar där) Såg kort på mammas nya hoj också. Very Nice! Är nästan lite avundsjuk. Va nere och kollade på mammas och Lasses privata brygga. DÄR ska jag ligga hela sommaren och sola. Kankse man vågar visa sig i bikini utan att behöva gå ner vikt. Kommer ju inte va en käft där. PRIVAT OMRÅDE!=P
Kankse man kan sola naken också.. hehe!!

Nä nu ska jag äta Brulé pudding=)

Kommentarer

Postat av: Pettersonskan

Publicerad 2008-04-04 08:33:24

Du kan få låna min nya hoj på lördag...
Tycker vi ska åka på TRANDANSTRÄFFEN,hahahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela