ackadacka

Cookie Dough 4 ever!

Publicerad 2008-04-08 21:03:58 i Allmänt

Vad hjälper bäst när man mår skit? Ja just det, GLASS i stora lass. Speciellt BEN&JERRYS COOKIE DOUGH! Smarrigt värre! Va på Fokus huset igår (älskar att gå runt där och titta) och såg en ny BEN&JERRYS glass med vit choklad och marshmallows. Hallå! Kan väl inte bli godare? Ska köpa den imorgon. Är ju min lediga dag imorgon, men ICKE. VD´n för svenska mcd kommer på besök. AAARRRGGHHH!!! ORKA! Tyckte så synd om mig själv så jag gick och köpte mig en ny jobbarskjorta. Hehe!
Så imörgon blir det kort dag och hem och typ gräva klart graven. På Torsdag (också en av mina så kallade lediga dagar) morgon 04.00 kommer mina digitala menyskyltar. Tjohooo *not*. Har hört att montörerna är snygga så jag får väl sitta och dräggla på dom i 8 timmar.=)=)=)=) *mums*

Nä dags att söva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela