ackadacka

Tips..

Publicerad 2014-03-18 19:48:10 i Allmänt

Två böcker som är riktigt bra är Ebbas gravidbok och Olgas träningsvärk för nyblivna mammor. 
I Ebbas gravidbok får man tips och råd om ALLT under graviditeten och tiden efter. Allt från gravidmode till den kaotiska tiden efteråt. 
Olags träningsbok har jag inte läst så mycket i. Den ska jag ta tag i efter förlossningen. Tanken är att man ska börja "träna" två veckor efter förlossningen. Vi får se hur det blir med det. Men jag har boken iallafall och tanken är att jag ska ta hjälp av den i sommar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela