ackadacka

Regnig söndag..

Publicerad 2009-10-25 10:41:44 i Allmänt

Vaknade kl halv tio idag. Det måste vara rekord för min del. Gick dock inte och la mig föränns kl halv två inatt (ett rekord till). Så nu håller jag på att röja här hemma. Diska, dammsuga och torka av borden.

Denna regniga söndagen skall jag spendera med min familj på Choklad och Delikatess festivalen vid stadsmuseét. =)=) Passar mig perfekt. Gårkvällen var hur trevlig som helst. Fick massa mys och en fin hund. Hunden går inte att beskriva. Tar en bild på den någon dag istället.


Saknar min ÄLSKLING så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela