ackadacka

Fixa och dona..

Publicerad 2009-10-24 09:27:10 i Allmänt

Nu har jag varut vaken sen 08.00. Typiskt att vakna tidigt när man är ledig. Men men, har en del att göra idag så det kanske bara var bra. Ska snart ner och handla. Vet inte hur jag ska få med mig allt hem bara. Ska ju ha middag ikväll så det är en del som behövs handlas.

Måste städa här hemma också. =) Hoppas jag hinner sova middag, kommer vara helt slut annars. Det är hockey kl 16 också. (borta)

Igår fixade jag mitt spotifykonto som jag glömt att jag har. Så nu kan vi lyssna på grym musik ikväll också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela