ackadacka

Semester!!

Publicerad 2009-07-01 08:37:34 i Allmänt

Igår var jag och Gurra hemma hos mamma och lasse. Det blev ett dopp i havet också. KALLT!! Idag ska vi till Vrångö och sola och bada. Det tar en stund att åka dit så vi får snart åka. Ja just det. Jag ocg gurra var på liseberg i förrgår och käkade B&J glass. Vi gick förbi knatte radiobilarna och det var så himla kul att se dom små knattarna köra och krocka. Ett tips om ni är på liseberg: gå dit och checka in dom coola kidsen. Jag och gurra skrattade så tårarna rann.=) Planerna för veckan består av sol och bad. På åndag börjar jag ju jobba igen. Dom flesta pass är j halvadagar så jag kan nog leva med att jobba även fast det är 30 grader ute. Nu måste jag packa strandväskan och vattna alla blommor innan vi drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela