ackadacka

Jag är en bitterfitta som gör ALLT!

Publicerad 2008-04-21 21:40:48 i Allmänt

Äntligen måndag, äntligen! *not* Hatar måndagar, idag hade inte ens den låten hjälpt mig. Hade dock väldigt bra musik på min ipod, då jag ägnade hela min fredag åt att lägga in låtar i itunes. BTW, fuck itunes. (ja jag är en bitterftta, ok?) En viss person förstörde hela min dag idag. Ahhhhh. Blir så arg på mig själv när jag blir så störd på en person. Bajs bajs! Lördags kvällen/natten/söndagsmorgonen va trevlig. Började med mat och bärs på DD och sen utgång på Park. Skakade min lurviga till 05.00. Va hemma 06.00. Satt på BK och frodade alldeles för länge. Hehe. Hjorde endå en grym prestation igår mellan allt frodande. Va på Lejonet och björnet och käkade glass. Har 2 nya favoriter: Äpplepaj och creme brulé. Mmmmm... så gott.
Nä nu ska jag söva för chefen kommer imorgon. Då blir det SHAPE UP på jobbet! Hatar det.
BTW skurade rent sopkärlen på jobbet. FY FAN va äckligt det va. Låg på alla fyra i sopkärlet med skit upp i armhålorna. Fy fan va det stank. BLÄ BLÄ! Nästa gång är det din tur Jasper. Moahahhaha!

Tjingeling badring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela