ackadacka

Måndag..

Publicerad 2012-10-01 10:21:46 i

Denna helgen blev inte som planerat men helt ok ändå. I lördags var jag och mini på hockey. Något som uppskattades väldigt mycket. Vi såg dock bara två perioder, det räckte gott och väl. Det är inte lätt för en tvååring att sitta stilla i 20 min (med en bigsize popcorn gick det lite lättare). Igår var vi på bagageluckeloppisen, som var den sista för i år. Fan vad skit folk säljer. Allt från porslinsdjur till bilar. Fyndade såklart :) Bilder finns på instagram.

Kommentarer

Postat av: Fiffi

Publicerad 2012-10-02 19:52:19

Sv: Jag håller med, magsjuka är bland det värsta som finns!! Jag håller alla tassar jag har att jag slipper skiten men när jag andats kräks, torkat diarréblöjor och haft en liten kille sovandes nära mig i min säng så känns det inte så hoppfullt.

Backluckeloppis hade jag velat köra, för att bli av med jackor, stövlar, väskor mm som bara skräpar på vinden men får aldrig ändan ur :O/
Hoppas du/ni mår bra iaf! Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2012-10-07 23:08:10

Sån härlig bild! Din bok som du köpt såg intressant ut ska kolla upp den, tack för tipset! Sov sött!

Svar: Jag började läsa boken i lördags och nu är jag snart klar. Man blir helt fast :):) Rekomenderas!! :):)
Ann-Charlotte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela