ackadacka

Måndag..

Publicerad 2012-01-16 06:27:30 i Allmänt

Då var det måndag igen. Helgen går fort, kan bero på att jag jobbade igår. Men jag kunde inte motstå 6 timmars dubbelt betalt. Det kan vara gött med lite extra pengar. Jag och mina goa vänner åker ju till Köpenhamn den 23:e mars. Åh vad härligt det ska bli!
Just nu längtar jag tills jag får hämta mini på dagis i eftermiddag, det är alltid lika roligt.
Nä nu måste jag skölja ner en Ipren med en kopp kaffe, är sjukt trött efter helgens tidiga morgnar.
Ps. Starbar är mitt nya favvogodis, smakar jordnötssmör. Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela