ackadacka

Äntligen lite julkänsla..

Publicerad 2012-12-03 20:46:19 i Allmänt

I helgen var vi på Johnsens bageri på julstök. Det var verkligen kanon. Vi gjorde pepparkakshus, marsipanfigurer, lussekatter och åt massor av gott tilltugg. Detta måste vi göra om nästa år. Frysen är full av vörtbröd och lussekatter och i lillans rum står pepparkakshuset (det luktar väldigt gott). Hela lägenheten är pyntad, uppifrån och ner. Detta är kvar att göra innan tomten kommer:
- Handla julklappar
- Göra julgodis
- Baka lussekatter & Pepparkakor
- Gå på Liseberg
- Julpyssla
- Äta julbord
(- Åka till Tjolöholms julmarknad)
 
 
Sa jag att jag älskar Julen? =)
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-12-06 08:19:36

Vilka härliga bilder! :) Hon är ju för söt! Tjolöholm julmarknad, vi tänkte åka dit den 14:e dec men på hemsidan står det att det är stängt den 26 nov? Läste att du ska dit, är det öppet?

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-12-11 21:19:02

Vad mysigt!

Postat av: Lilla H

Publicerad 2012-12-12 15:06:56

Vilket mysigt julpyssel. Har inte hittat något sånt häromkring!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-12-13 15:29:59

Tjohej så här mitt i vinterkylan!

Tänkte bara slänga in ett tips om att jag har flera bonustävlingar igång samtidigt (!) som jag kör den dagliga julkalendern! Super!

Bonustävlingarna är kortare och finns utspridda i bloggen, senaste är ett presentkit från Nivea:
http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/december/bonustavling-6-vinn-nivea-pure-natural.html#comment

Kika gärna på julkalendern också om du inte redan sett den =)

Kram Annika
http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela