ackadacka

Vardagen..

Publicerad 2012-08-29 21:00:00 i Allmänt

Nu är man inne i vardagen igen. Hämta på dagis, leka, laga mat, kolla bolibompa och sova. Ja så ser det ut, den härliga vardagen. Imorgon gör vi en avstickare och äter ute (dvs Nobelen och lejonet och björnen). Man får ha sina mysdagar även mitt i vekan. Imorgon blir det även tandläkarbesök för min del, fy farao.
 
Idag fick jag några flaskor Sanpellegrino och juice från Brämhults på jobbet. Ska provsmaka och se om det är något vi ska ta in på cafét. Sanpellegrino är så himla gott. Blodapelsin, lemonad och vanlig apelsin får det nog bli. Älskar designen på flaskan och stjärnan på kapsylen.

 


 

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2012-08-30 12:16:03

jag tycker också de är supersöta !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela