ackadacka

Vab..

Publicerad 2012-08-21 14:08:05 i

Då var det dags för lillis att bli sjuk. Dock bara feber så ingen förkylning än så länge. Idag har vi ätit glass och druckit festis. Snart tror jag det får bli lite fika också. Man får försöka aktivera sig lite, annars står dagen stilla. Långkoket står på spisen och nu börjar jag bli rastlös. Lillis har sovit middag i snart två timmar!?!?

Har börjat kolla på overall till vintern (det är tidigt jag vet men storlekarna tar slut fort). Jag ska kolla om förra årets overall passar, den var rätt stor. Annars lutar det åt en Molo eller Isbjörn (sjukt dyra men har en bra rabattkod på nätet). Och så ska vi ha vinterskor på det. Herregud! Hur ska man ha råd med allt? Nä nu blev det mycket svammel, dags att väcka sömntutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela