ackadacka

En timma senare...

Publicerad 2011-10-25 20:38:51 i Allmänt

Att natta en 18 månaders tjej som är full av spring i benen är inte det lättaste. Under kvällens nattning blev jag skallad, fick svara på massor av frågor (Tro mig, även om hon inte kan prata meningar så kan hon fråga saker) fick nästan ögat utpetat och blev dragen i håret så nu har jag väl en kal fläck på huvudet. Herregud! Mycket ska man vara med om.

Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa senaste numret av ELLE. Har massor att göra här hemma men skjuter upp det till imorgon.

Ps. Har världens bästa svärföräldrar. Kom hem från jobbet och maten var fixat. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela