ackadacka

Middag..

Publicerad 2011-11-02 22:33:53 i Allmänt

Nu står jag och gör morgondagens middag till mig och mini. Korv och potatismos. Missade bonde kl åtta men får väl lägga mig i sängen och kolla på TV4 play på ipaden istället. Då kan jag passa på att mysa med mini samtidigt, multitasking is the shit. Fan vad man inte uppskattar att man är två här hemma i hushållet. Det är nu när man är själv som jag fattar hur mycket vi hjälps åt med allt här hemma i vardagen. Middag, handla på Maxi, fixa tvätten, plocka här hemma och leka/fixa med mini. Jag är redo att lägga mig nu. Har jobbat 10-18, på rasten var jag och köpte nya mysbyxor till mini, hem efter jobbet, åka och handla (faaaan vad jobbigt det var att köra sulkyn och bära två knökade kassar med mat), gett mini kvällsmat, fixat mini inför läggning samt nattat. Och nu laga middag. Herregud! Alla ensamstående mammor har min respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela