ackadacka

Upp och hoppa..

Publicerad 2011-05-05 07:27:49 i Allmänt

Idag gick jag och lillan upp halv sex. Det är en rätt ok tid att gå upp. Med tanke på att jag somnar runt 22 tiden varje dag. I förrgår somnade jag 21.30. Det är så gött att kunna vakna 06.00 utan att vara jätte trött. Med 2 koppar kaffe i kroppen så blir man människa igen. Idag ska jag ha en egen dag. Åhh vad skönt det ska bli. Jag ska till stan med Lina och sedan hem till Malin och bebismysa och käka lunch. Outfitrn till bröllopet är nästan klar. Ska kolla efter något att ha om axlarna bara. Nä nu ska jag förbereda skötväskan för pappan i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela