ackadacka

Tisdag..

Publicerad 2011-05-24 07:09:18 i Allmänt

Idag blir det bus och lek här hemma. Barnen leker på golvet och mammorna dricker kaffe. Perfekt! Annars händer det inte mycket.

Väntar på semestern. Bara en månad kvar. Ska bli så skönt. Har lite ångest inför att jobba men det släpper väl när jag väl är på jobbet. Hoppas det. Har ju fått ett pissigt schema, är jävligt besviken på min arbetsplats men det är väl bara att gilla läget.
Usch, varför började jag tänka på detta nu? Jaja, det är bara att söka vidare.

Lägger upp en (peppande) bild på en snygg väska som jag ska belöna mig med i framtiden.




Mulberry Alexa

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-05-24 19:17:19

Den väskan tycker jag verkligen att du ska belöna dig med ; ) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela