ackadacka

Världens härligaste unge med världens kons...

Publicerad 2011-03-07 17:03:00 i Allmänt

img_2571 (MMS)

Världens härligaste unge med världens konstigaste klädkombo på sig. Den taskiga klädkombon är resultatet av en sjuk mamma. :( Fy vad jag känner mig dålig.   Om 2 timmar blir det sängen. Innan det ska det badas, borsta tänderna, matas och framförallt LEKA! Varför kan inte vi föräldrar vara immuna mot baciller? Iallafall om man är ensam. När jag blir frisk ska jag unna mig en Ester Elenora sjal, det är  jag fan värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela