ackadacka

SOL..

Publicerad 2011-03-28 20:17:01 i Allmänt

Jag känner mig som en helt ny person. Pigg, glad och fresh. Solen har stor inverkan. Idag har jag och F hängt med Mlin och hennes fina mage. Vi åt frukost på egg&milk och sen tog vi en promenad i slottskogen. Vi stannade till på Plikta så F fick gunga lite. Hon älskar verkligen att gunga. Efter det hann vi med handling, lite gungning på gården, tvättning och diskning. Nu håller jag på att vika tvätten. Jag känner mig inte ens trött. Det är härligt. Imorgon blir det after work, jäääää! Ska bli så himla roligt. Tapas, vin och mycket trevligt sällskap på manana (uttalas manjana). Underbar start på veckan. På dagen imorgon ska jag träffa Karin och lyssna på hennes härliga planer för framtiden. Jag hoppas jag kan vara delaktig på ett eller annat sätt i hennes verksamheter.


En gammal bild på min lilla fina. Här är hon 1½ månad.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-03-29 07:43:51

Men åh, helt underbar!

Postat av: malin

Publicerad 2011-03-29 14:03:42

Men hallå, har glömt bort att hon har varit så liten! :) lika underbar då som nu!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-29 19:42:26

så otroligt vacker!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-04-06 22:15:36

Men guuud, det var det sötaste ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela