ackadacka

En dag att minnas..

Publicerad 2011-03-01 23:15:20 i Allmänt

Detta är en dag att minnas för idag fick lillan sina första UGGs. Eller ja, hon har inte fått dom än men dom är inhandlade. Det var min kära vän Karin som fyndade ett par "I boom bomber jacket"-uggs på rea. Tack tack tack! Jag har aldrig sett modellen innan men dom kommer nog göra succé till hösten/vintern. Perfekta att ha när det är kallt och torrt ute. Lägger in en bild imorgon! Tänk vad hon kommer tacka dig Karin när hon blir stor:)

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-03-02 11:04:14

åhhh så mjukt och skönt för fossingarna

Postat av: Karin

Publicerad 2011-03-02 16:15:08

Dom var så söta så jag kunde inte låta bli! ;)

Bild ligger på min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela