ackadacka

Domen..

Publicerad 2011-03-16 10:36:27 i Allmänt

Jag var på vårdcentralen precis och träffade världens bästa läkare. Vi satt och pratade en stund om kläder. Hahaha! (Det var en manlig läkare.) Jag fick beröm för min snygga jacka (barbour), han ville ha en likadan. Han berättade om när han var 18 år och åkte motorcykel med sin belstaff jacka. Han tyckte för övrigt att jag var en väldigt stark kvinna som gick runt med ett ovanligt virus på halsmandlarna. Jag fick en 10 dagars stark kåvepeninkur som förhoppningsvi ska hjälpa. Blir det inte bättre innan fredag så blir det halsdoktorn.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-16 15:46:53

Åh fy då... Krya på dej! Jätte söta saker till Filippa!=)Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela