ackadacka

BB..

Publicerad 2011-03-02 23:06:50 i Allmänt

Asså, Big Brother är så himla bra. Jag älskar det! Hade jag inte haft det perfekt livet så hade jag sökt direkt. Nu blir det sängen. Imorgon har vi inget planerat här hemma så vi får se vad som händer. Vi har bilen till vårt förfogande så en sväng till Kungsbacka kanske det blir. Vi får se hur natten blir först, igår vart det lite jobbigt. Lillan har sån himla hosta, stackarn! Men hittills har hon bara hostat 2ggr på 4 timmar. *peppar peppar* God natt!

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2011-03-03 08:06:22

hej hej, sj har jag inte hunnit se det än .. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela