ackadacka

Nu kör vi..

Publicerad 2011-06-27 09:05:12 i Allmänt

Om en timma börjar jag jobba. Ska jobba hela denna veckan för att sen vara ledig hela juli. Jag har fått dom sämsta tiderna denna veckan så jag hopppas det blir sol på dagarna så jag kan njuta av den iallafall.

Igår var vi på Liseberg hela dagen. Vi gick all in, fiskdamm, spel mat och glass. En riktig heldag. Mini åkte farfars bilar, gratiskarusellen, sagoslottet och drakbåtarna. Jag åkte atmosfear, den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara men faaan vad högt upp man är. 

Mini ligger fortfarande och sover. =) Det blev en hård dag igår. Vi fick med oss en sulky hem också, en jobbarkompis hade en över om som hon inte behövde. Perfekt nu i sommar, dock vill jag ha en med suflett och varukorg men denna får duga. Får väl köpa ett parasoll annars.

Nä dags att ta en promenad till jobbat. Skulle cyklat egentligen men cykeln har stått orörd i typ 2 år så den måste fixas innan. Imorgon blir det cykel-service på macken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela