ackadacka

Förkylning from hell..

Publicerad 2011-06-16 12:58:00 i Allmänt

Usch och fy för att vara förkyld. Jag har köpt kuckelimuck medicin och snart vankas det glass på lejonet&bjönen. Mums! Jag hade velat åka in till stan och polarns och HMs reor. Kollade lite på nätet och såg massa fint till lillan. Långkalsonger och tröja i rosa-randigt, så snyggt. Får väl dra mig in till stan nästa vecka och spana lite. Ett par shorts och ett linne med smala band hade jag behövt. Men nu är det fokus på att få denna mamman frisk. Glass, godis och the i mängder är ett bra recept. Tur att man har en sådan snäll dotter som nöjer sig me att sitta i mammas knä och kolla på tv. Än så länge iallafall. Snartska vi ut på gården och räkna med dom andra barnen. Vi var ute en stund förut och lekte, pojkarna från förskolan svärmades runt mini. Hon ignorerade dem och kröp fram till alla spännande cyklar och leksaker! :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-06-16 23:48:21

Tack för tipset med bröstmjölken, det funkar minsann :D

Läste på internet om det men alla nämnde bara ljummet vatten på en bomullstuss så testade aldrig bröstmjölken, men nu är det gjort & det ser betydligt bättre ut :D

Bröstmjölk is the shit :)

Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela