ackadacka

Trött..

Publicerad 2011-01-04 12:38:09 i Allmänt

Även om jag har sovit åtta timmar i natt så är jag ändå trött. Beror antagligen på att jag har jobbat en del. Blir Som att man har två jobb. Upp med lillan på morgonen, äta borsta tänderna och leka, och vid tre åker jag och jobbar. Idag blir det sängen så fort jag kommer hem. Hade tänkt att fixa F's rum idag men vi får ta det en annan dag för det ska tapetseras om en vägg idag eller imorgon. Rummet ligger vägg i vägg me badrummet så väggen har fått lite skador efter stambytet. Bland annat ett hål rätt genom väggen från badrummet in till F's rum. Så fort rummet är klart så ska F få sova där inne. Givetvis så ska babyvakten vara där inne så vi kan höra henne. Det ska bli så skönt att få sova själva.

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2011-01-05 12:41:21

Vad ska du hitta på idag? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela