ackadacka

Mitt första år..

Publicerad 2011-02-06 22:37:35 i Allmänt

Nu har jag skickat kort på lillfisen på framkallning. Jag har ju en scrapbook till lillan som jag klipper och klistrar in bilder och minnen i. Jag är jätte nöjd med boken. Man kan få lite idétorka ibland, jag skriver ju allt i boken själv. Jag brukar gå in i bokaffärer och kolla vad det står i dom färdiga böckerna. :):) Nu ikväll började jag leta efter speciella händelser som hände 2010. Jag hittade inte så mycket men det känns inte så viktigt, ska även skriva vad mjölken och bensinen kostade. Jag klippte av en liten lock häromdagen som jag ska sätta in i boken. Känner mig riktigt duktig. Jag tror boken kommer uppskattas jättemycket när lillan blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela