ackadacka

Fixarfrasse..

Publicerad 2011-02-14 21:10:39 i Allmänt

Numer kan ni kalla mig fixarfrasse. Jag älskar att kolla runt på tradera, blocket och andra käcka sidor på nätet. Är ni ute efter något spec? Jag kan hjälpa till. =) Idag såg jag en fin barnvagn på blocket, ringde malin och några timmar senare så var malin en barnvagn rikare. (Ja jag vet att jag inte har något liv men är man mammaledig så är man) Om någon vill hjälpa mig så letar jag efter en tallrikshylla. Hör av er om ni hittar någon fin. Jag betalar bra! =)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-02-14 22:37:57

Jag rekommenderar denna fixare, hon gör ett mycket bra jobb! Tycker fortfarande det är märkligt att jag inte kunde se annonsen, men nu är den köpt! :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela