ackadacka

Ensamheten är ljuvlig..

Publicerad 2011-12-11 09:57:57 i Allmänt

Jag älskar min familj mest av allt men Gud vad skönt det är att vara själv ibland. Nu på morgonen så har jag legat 45 min i sängen och Inge gjort ett skit, ljuvligt. Efter 10 timmars sömn så var det grädden på moset.
Igår satt jag och kollade på Nobelmiddagen (utan stånk och stön från sambon) och nu sitter jag och äter frukost själv (utan att behöva resa mig upp, hämta grejjer, torka och hålla på). Det var längesedan nybakade frallor med juice och kaffe smakade så gott. Ska diska upp disken, vika tvätten och åka till jobbet, det har ju brunnit i nordstan så jag måste in till stan tidigare och kolla hur omfattande det är. Ikväll blir det julbord på Gamla Ullevi, smarrigt! Efter denna helgen är jag redo för en ny vecka! Ps. Lexington gör dom bästa sängkläderna. Perfekt julklapp till sambon!

Kommentarer

Postat av: Fatma - JULKALENDER

Publicerad 2011-12-11 12:25:13

Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri voodoodocka! :)

Postat av: Rövarmamman

Publicerad 2011-12-11 21:21:31

Å tycker så mkt om Lexingtons grejer jag med :) Myser just nu med en stor ullfilt från dem ;)



O vad härligt de låter med 10 timmars sömn, det var inte igår ;)



Kram o glad 3:e advent!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela