ackadacka

Jobb, jobb..

Publicerad 2011-08-17 12:38:01 i Allmänt

Har jobbat måndag och tisdag denna veckan. Igår jobbade jag ett 14 timmars pass. Är lite trött idag men det var det värt. "Såg" Looptroop Rockers igår på Götaplatsen, jobbade under deras spelningen men man hörde allt och imellanåt gick jag ut och kollade. =) Perfekt jobb va?

Idag blir det slappdag hemma, second hand affären mitt emot öppnar efter att ha haft sommarstängt. Så en sväng dit blir det i eftermiddag. Hoppas kunna fynda lite =) Jag skulle vilja hitta en bobbycar till Mini.


En snygg mössa från IKKS, www.babyshop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela