ackadacka

Ett, två, tre, fanta och rosé..

Publicerad 2011-08-06 11:32:41 i Allmänt

Idag blir det knytgrillning med goda vänner hos oss. Rosét ligger på kylning och snart ska jag förbereda rabarberpajen. Det är så härligt att äta och dricka gott med goda vänner, vi hade hoppats på bättre väder. Men skit samma. 

På måndag ska jag cykla till jobbet så nu är cykeln fixad. Däcken är pumpade och bromsarna fungerar. Jag kände mig lite ringrostig när jag skulle provcykla. Måste leta fram cykelkorg, hjälm och lampor. Det var typ 2 år sedan jag cyklade sist, om inte mer.

Ett mycket gott vin:


Mulderbosch Rosé 79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela