ackadacka

Ensam hemma..

Publicerad 2011-08-20 09:55:01 i Allmänt

Mini sov hos sin kusin i natt så jag är utvilad. Fick lite mystid me sambon igår också, det behövs emellanåt. Bara ligga i sängen och prata och skratta. Nu är jag ensam igen. Resten av familjen är på dop. Snart ska jag springa ner till second hand affären som ligger mitt emot. Ska bli kul att kunna kika i lugn och ro. Hittade en grön klänning till mini sist med massa djur på, 5:- fick jag betala. Nästan gratis, tycker synd om killen som haft klä ni en innan, den var märkt med lukaz inuti.

Magen kurrar Efter frukost, amerikanska pannkakor ska jag frossa i mig:):) Kl 12.30 kallar jobbet, idag blir det ett till långt pass, jobb till inatt hoppas jag det blir. Hökigt när det ät dubbelt betalt! Imorgon blir det mys med familjen hela dagen.

Nä nu måste jag rusa, det börjar redan bli kö utanför second hand butiken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela