ackadacka

Picknick..

Publicerad 2011-04-26 21:13:51 i Allmänt

Imorgon blir det picknick i slottskogen. Plättar är stekta. Bara kaffe, frukt och saft kvar. Det packar vi ner imorgon. Jag har ett käckt litet vindskydd som man kan ha till dom små. Perfekt då det alltid blåser här på västkusten. Leksaker måste jag med också. Det finns fullt emd fimpar och annat gött för små barn att tugga i sig. Barnens zoo öppnar på fredag så om vädret håller i sig så får det bli en tripp dit i helgen. 

F tackar så mycket för alla fina presenter hon fick igår. Nu är hennes rum komplett, det ska bara upp lite fint på väggarna. Bla en måttstock, tavellist och en tavla.  

Nä nu ska jag slita mig från datorn, får musarm annars =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela