ackadacka

Onsdag..

Publicerad 2011-04-06 09:34:18 i Allmänt

Idag blir det lugnt. Lillan har sån himla hosta så vi ska till vårdcentralen efter lunch och träffa en doktor. Jag hoppas vi kan få något dämpande, stackarn vaknar varje natt av hostan. Vädret är tråkigt idag igen, då kan man ligga inne och lata sig med gott samvete. Har hittat ett recept på jordnötskakor med jordnötskräm i. Åhh jag blev så sugen på att baka dom men det får nog bli en annan dag. Snart ska lillan sova frukost då ska jag duscha, plocka iordning lite och förbereda middagen.

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-04-06 14:28:16

jag såg ett recept på blogg.se framsida. funderar på de kakorna.

Postat av: challe

Publicerad 2011-04-07 08:11:22

Ge henne röd saft bob :=

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela