ackadacka

Effektivitet..

Publicerad 2011-04-18 10:40:31 i Allmänt

Jag är så himla effektiv. Jag och lillan har vart och storhandlat på Maxi och nu väntar jag på att hon ska vakna så vi kan ta en promenad i slottskogen och äta lunch på egg&milk& med Malin. Det är städat hemma och rent och fint. Jag gillar mig själv ibland, blir nästan lite kär i mig själv. :):) I eftermiddag ska vi tvätta och hämta sambons födelsedagspresent. Måste köpa ett fint kort också. Om man googlar mitt namn så borde ordet effektiv komma upp (ja, jag vet att jag är självgod). Jag hade behövt gå upp på vinden och leta efter mina gås-västar. Det blir lite varmt med jacka när man powerwalkar i solen. Nu ska jag förbereda mellis till lillfis. Over änd out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela