ackadacka

- 4 kg

Publicerad 2010-09-20 10:19:21 i Allmänt

Jag har gått ner ca 4 kg på 3 veckor. *Hoppar av glädje* Jag har fuskat två gånger. Ena gången på dopet och andra gången nu i helgen (hade svält ihjäl annars). Jag älskar denna dieten. Det kan vara lite svårt att komma på roliga middagar och jag tycker synd om sambon som får äta samma mat som mig. Nu när jag åt mycket kolhydrater i helgen så kände jag det i magen direkt. Det bubblade och rörde om.
LCHF is the shit. 

Mat att undvika helt:

  • Bröd och kex

  • Pasta

  • Couscous, bulgur och liknande

  • Havregryn

  • Flingor och gryn

  • Gröt och välling

  • Majs och majsprodukter (t.ex popcorn, cornflakes)

  • Potatis och potatisprodukter som t.ex. chips

  • Ärtväxter (ärtor, kikärter, jordnötter)

  • Ris

  • Allt som är sötat med socker av olika slag

  • Alla margarinprodukter

  • Alla lightprodukter

  • Allt som är sötat med sötningsmedel

  • Matoljor med mycket omega6 som t.ex. majsolja och solrosolja

  • Frukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela