ackadacka

Över förväntan..

Publicerad 2010-10-02 19:28:05 i Allmänt

Det gick grymt bra på jobbet idag. Det var som att jag aldrig vart borta:) Allt flöt på bra. Blev dock utskälld av en kines på 135cm för att jag inte fatta vad hon sa. Hon påstod att jag inte lyssnade. Jag hade lust att säga: "Jag har vart mammaledig i 5 månader och inte hört någon prata kines-svenska med munnen halvöppen så ta det lugnt." Jag hann inte säga något. Hon gick. Hur fan sk jag vet att laddaladda-kort betyder Västtrafik-kort? Hade jag jobbat heltid kanske jag hade vetat. Det kanske är det nya ordet som vissa använder. Vad vet jag! Nästa gång vet jag.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-10-03 22:37:47

Haha! Hoppas hon fick gå hem.

Postat av: Nina

Publicerad 2010-10-04 08:04:29

Tack =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela