ackadacka

Öppna förskolan..

Publicerad 2010-11-10 21:50:51 i Allmänt

Inget blir som man tänkt sig när man har barn. F var jätte trött och snuttade på sin snuttefilt när vi var på väg till öppna förskolan. Men hon somnade inte. Så efter en burk mat och massa lek så var hon minst sagt trött.

Innan jag gav henne mat så råkade jag kliva på ett barn. Oooops! Jag tittade ner och försökte skoja till det men det hjälpte inte. Ungen började såklart att gråta. Jag kollade febrilt runtomkring mig efter mamman. Hade en hungrig gangster och en överfylld skötväska i armarna. Tillslut reagerade mamma och sa att det var ok. Jag bad om ursäkt typ 10ggr. Jaja sånt som händer. Det var fan ungar högt och lågt.

Imorgon ska vi till Torslandas öpnna förskola. Om någon vill hänga med så är det bara att gå till Vingen mellan 9.30-12. Sångstunden är kl 10 tror jag. Det ska bli spännande! Hoppas jag träffar någon jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela