ackadacka

F sitter och leker medan jag kollar blogga...

Publicerad 2010-11-24 14:27:40 i Allmänt

img_4060 (MMS)

F sitter och leker medan jag kollar bloggar. Vi är precis hemkomna från stan. Jag längtar hem nu, till stan. Här plogar dom inte när det har snöat. Kul att trycka upp barnvagnen för en isbacke. Tacka vet jag grus och asfalt. Det blev lunch på favvo fiket Le Pain på Vallgatan. Dom har sjukt god chèvresallad med soltorkade tomater och valnötter. :) Gick förbi NK's julskyltning också. Vilken besvikelse. F tyckte det var jätte tråkigt och kollade istället på tiggaren som satt precis vid skyltningen. (att inte NK har vakter som tar bort tiggarna, jag hade aldrig velat ha tiggare utanför min butik) Det har öppnat ett apotek inne på NK också. Fan vad käckt:) Blev en behpanten till F's lilla rumpa. Var nära på att köpa broddar också men det får bli en annan dag. Känns lite pensionärsvarning på det.

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2010-11-24 17:00:12

haha joo då:P jag hann, men hon har som sagt blockat mina kommentarer nu så:P antar hon tog åt sig;)



allt bra annars ikväll?:) Kram

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-11-24 19:40:10

hehe :) Göra ikväll då gumman? :)

Postat av: Therese

Publicerad 2010-11-26 20:10:08

Söt liten! Jag kanske ska gå och kika på skyltningen i helgen. Hoppas veckan slutat bra!

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-11-27 00:43:51

fin blogg du har! :D skulle bli sjukt glad om du ville lägga en röst på denna länk, http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela