ackadacka

Äntligen lite lugn och ro..

Publicerad 2010-11-11 15:23:49 i Allmänt

F sover så då tänkte jag att jag skulle passa på att blogga om något smaskigt men det står helt stilla. Kommer inte på något att skriva om. Är så himla trött. Tänderna trycker i munnen på lillan så det är mycket gnäll och lite sömn. Helst vill hon bli buren hela dagen. Aj aj i ryggen säger jag.
Förhoppningsvis så blir det bättre till helgen. Då kanske man kan få sova en hel natt. Det var ju ett tag sen. Tror det har hänt 3 ggr sen F kom. Det är inte klokt vad kroppen och psyket klarar av. Man är starkare än vad man tror. Nu ska jag kolla runt bland barnsidor på nätet. Babyshop.se är en rolig sida att spana på. ( Bugaboo Bee ++ verkar vara en grym sulky, vil ha vill ha!!)

Kommentarer

Postat av: Mira

Publicerad 2010-11-11 21:34:38

Haha vilken gullig tröja! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-11 22:08:33

Hej! Vilken mysig blogg du har.

Kolla gärna in min nya modeblogg om du har tid.

madelenewestlund.blogg.se



Kram

Postat av: Laila

Publicerad 2010-11-11 22:13:02

Skönt : )



Fredag i morgon!! Händer något kul? =)

Postat av: MammaMorran

Publicerad 2010-11-11 22:27:55

Vilken gullig tshirt! Och ja, man orkar massa mer sen man blev mamma, innan dess behövde jag typ sova 10tim per natt för att orka till jobbet :D

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela