ackadacka

Vanliga frågor..

Publicerad 2010-05-11 20:41:33 i Allmänt

När man är gravid så frågor alla om man mår illa. Det spelar ingen roll om man träffar någon dagen innan man ska föda. Man får alltid frågan om man mår illa. Alla som vart/är gravida vet att man oftast mår illa dom första veckorna. Sjukt störande! Nu när man fått barn så frågr alla om man får sova på nätterna. Alla man träffar frågor hur nätterna är. Jag undrar varför dessa frågor återkommer hos alla man träffar. Märkligt! (jag tror folk frågar dessa frågor för att man vill höra att man mår illa när man är gravid och man sover dåligt när man har små barn. Folk mår bra av att höra andras problem.)

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-05-12 10:45:41

Haha, jag tror att det blir bara så, jag har ju frågat dessa frågor till dig... Och man menar ju bara väl men man kanske blir rätt trött på samma frågor dag ut och dag in...hahaha... Jag ska börja ställa en annan fråga från och med nu! hihi...

SAMMA!

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Publicerad 2010-05-12 21:35:07

Haha sant. Innan jag var gravid hade jag inte den blekaste att det var i början man hade illamående symtomen mestadels. De trodde jag man fick när man hade gått ett tag och ungen blivit människa. Så när jag väl fick veta av våran tös i magen och illamåendet redan hade gått över så var de som en smärre chock =P Tror även många tror som mig, de som ej gått igenom det, därför dom frågar tror jag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela